КӨЛІК ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ТҮРЛЕРІ ТУРАЛЫ ЖАЛПЫ МӘЛІМЕТ

Сабақ жоспары

 

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Мектеп: Әмір Темір атындағы №3 жалпы орта мектептің көркем еңбек пәні мұғалімі. Түркістан қаласы

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Камалов Розмат Сайдакбарович

Сабақтың тақырыбы:

Көлік құралдарының түрлері туралы жалпы мәлімет

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

6.1.3.1-Шығармашылық идеяларды іске асыру мақсатында ақпарат көздерін өз бетінше таңдап, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы)

Сабақтың мақсаттары

Барлығы:  Көлік құралдарының түрлері туралы жалпы мағлұмат алу;

КөпшілігіКөлік  құралдарының түрлерін ақпарат көздерін өз бетінше қолдану;

КейбіреуіШығармашылық идеяларды іске асыру мақсатында АКТ – ны қолданып көлік нобайларын жасау.

Бағалау критерийі

1.Көлік құралдарының түрлерін  біледі.

2.Көлік түрлерін ажыратады.

3. Көлік құралдарының ерекшелігін сипатайды.

Тілдік мақсат

Оқушылар: Көлік құралдарының өздеріне тән ерекшеліктерін сипаттайды.

Түсініктер: көлік түрлерінің таңбаларына сай терминдерді қолданады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: көлік түрлері, автомобиль көлігі, теміржол көлігі, өзен көлігі, теңіз көлігі, ұшақ.

Жазу мен сөйлеуге қатысты пайдалы сөз тіркестері:

Сыныптағы диалог/ жазылым үшін тілдік бірліктер:

Талқылауға арналған  сұрақтар:   

Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» идеясын іске асыру аясында еңбек және шығармашылыққа, ынтымақтастыққа, өмір бойы білім алуға еңбекке баулуға ынталандыру.

Пәнаралық байланыс

 Физика-материалдарды қасиеттеріне қарай бөлу. География-Жерүсті көлігі, Су көлігі, Әуе көлігі.                                                           

Алдыңғы білім

Бүгінгі тапсырмаларды  орындау барысында  алдыңғы сабақтарда  алған білімдері мен дағдыларын одан әрі дамыту.

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

30 минут

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу/ түгендеу/ оқушылардың зейінін шоғырландыру.

   «Ауа-райы» әдісі арқылы жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру, топқа біріктіру. Шеңбер құрып, көліктердің суреті көрсетілген карточкалар тарқатылады.  Көліктердің суретіне байланысты топқа бөлінеді.

1-топ жолаушы көлігі.   2-топ жүк көлігі

3-топ арнайы көлік

Үй тапсырмасын  пысықтау «Ашық микрофон»  әдісі арқылы тиімді сұрақтар қою.

    Жаңа сабақты түсіндіру.

    Сабақ тақырыбын ашу мақсатында тақырыпқа байланысты бірнеше суреттерді көрсету арқылы оқушылармен бірге сабақ тақырыбы және оқу мақсаттарымен таныстыру.                                          

Жолаушылар мен жүк тасмалдауға арналған транспорт құралдары, қатынас жолдары көлік деп аталады. Тасымал әдісіне байланысты көліктің бірнеше түрлері бар.

Автокөлік - кең таралған көлік құралы. Кеме - су жолының негізгі көлігі.  Ұшақ - ең жылдам әуе көлігі.

   «Эстафеталық жарыс»  әдісі бойынша әр топтың  тақырыптарына байланысты сұрақтармен жетелеу арқылы тапсырма беру.

Бағалау: «Бас бармақ» әдісі.  Тапсырма №1

Ғаламтор дереккөздерінен (Google Mars, Яндекс және т.б) және қолда бар материалдарды қолданып, тақырыпқа сәйкес коллаж, инфокарт құрастыру қажет.

Сыныпқа таныстыру. Топтық жұмысты бағалау

Дескриптор:

  1. Көліктің түрлерін атайды.
  2. Адам өміріндегі көліктің маңызын сипаттайды.
  3. Көліксіз өмірдің мәнін талдайды.

ҚБтоптардың өзара бағалау «Екі жұлдыз бір тілек»  әдісі арқылы.

Тапсырма №2

Топта оқушылар көлік атаулары жазылған карточкаларды алып, олардың түрлері мен міндетін, атқаратын қызметіне қарай жіктеу. Тапсырмалар жарыс түрінде ұйымдастырылады. Талқылау барысында мұғалім бағыттаушы сұрақтар қояды.

Бағалау: «Бас бармақ» әдісі

Тапсырма №3

 «Венн диаграммасы» бойынша көлік құралдарының ұқсастықтары мен айырмашылықтарын сипаттаңдар. Зерттеу нәтижесін Венн диаграммасына орналастырыңдар.

Сұрақтарға жауап бер. Тапсырма №4

 АКТ-ны қолдану арқылы ғаламтор дереккөздерінен заманауи көлік моделінің нобайын дайындау.

  • 1-топ жолаушы көлігі
  • 2-топ жүк көлігі
  • 3-топ арнайы көлік

Көліктеріңіздің ерекшелігі сипатталатындай етіп, идеяларыңызды таныстырыңыздар.

Дескриптор

1. Көлік моделін біледі.

2.Көлік моделінің нобайын орындайды.

3.Қауіпсіздік техникасын сақтайды

Бағалау.

Оқушылардың  жұмыстарының  қаншалықты тиімді орындалғанын  білу үшін мадақтау арқылы бағалаймыз

 

 

 

 

Слайд 1, 2, 3

Сұрақ-жауап

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

 

5 минут

Кері  байланыс

БББ стратегиясымен бағалау

Оқушылар таратылған парақшаларға бүгінгі тақыры бойынша өз ойларын жазып шығады.

«Білемін»

«Білдім»

«Білгім келеді»

 

 

 

БББ стратегиясы

 

 

 

Саралау – Сіз қандай тəсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау

Оқушылардың әр түрлі деңгейдегі жұмыс жасау әрекетін  ұйымдастыру  үшін  саралау  тәсілдерін қолданамын.  «Тапсырма» әдісі арқылы оқушылардың деңгейіне қарай саралау тапсырмасын кіріктіремін.

Қабілеті жоғары оқушылар АКТ-ны қолдану арқылы ғаламтор дереккөздерінен заманауи көлік моделінің нобайын дайындау.

Қабілеті орта оқушылар көлік құралдарының адам өміріне маңызылығын анықтау.

Қабілеті төмен  оқушылар көлік құралдарының түрлері туралы жалпы мағлұмат жинау. 

Оқушылардың сабаққа  деген белсенділігін арттыру жолдарын анықтап, олардың өз дағдыларын дамытуға деген уәжін қолдау мақсатында, «Сұрақ қою», «Екі жұлдыз бір тілек», «Бас бармақ», «Шапалақтау» әдістері арқылы бағалау.

Мадақтау арқылы бағалау.

 

 

Барлық іс-әрекеттерді тек мұғалімнің нұсқауымен орындау.

Жұмыс орнында тәртіп сақтау.

 

Сабақ бойынша рефлексия

Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қол жетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? Егер оқушылар  оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

 

Жалпы бағалау

Сабақта ең жақсы өткен  екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:

2:

Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

 1:

2:

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?